Thorn - Eindhoven (bijna 90 km !! )

6 mei 2017 - Eindhoven, Nederland

Om half negen zaten we uitgerust aan het ontbijt. Ondanks dat vrijwel alle deuren van de hotelkamers zodanig klemden dat het sluiten ervan behoorlijke herrie opleverde hebben wij in ieder geval niks gehoord en prima geslapen.

Prima ontbijtje met broodjes, croissantjes, eitje etc. en dus gingen we met een gevulde maag op pad. We zaten al voor half tien op de fiets op weg naar Eindhoven. En vanmorgen scheen de zon onder een vrijwel onbewolkte hemel dus dat voorspelde  veel goeds vandaag. En ondanks dat het wel stevig waaide hadden we dus een prima fietsdag want we reden qua wind (meestal) de goede kant op.

Prachtige route door het oostlimburgse land en we gingen uiteraard na een uur of 20 kilometer op zoek naar een plek waar we koffie konden drinken. Maar helaas.....ineens dachten we een plek te hebben waar we koffie konden drinken maar helaas. Uiteindelijk hadden we er al 30 kilometer op zitten toen we in Eind ( soort buitenwijk van Nederweert) eindelijk een adresje vonden. Helaas hadden ze nog geen gebak. De vrouw van de uitbater wa bog bij de bakker en die zou pas ba drie kwartier terug zijn. Toen maar een sultana en mueslikoekje bij de cappuccino .

We vervolgden onze weg nig steeds onder een onbewolkte hemel in een heerlijk zonnetje . Het was alleen nog wel te koud om in een t-shirtje te fietsen dus de hele dag wel onze fleece-jasjes aangehouden.

Prachtige route door de peel met prachtige plaatjes en

van deuitbaTer

E