Hoogerheide - Ulvenhout

29 september 2014 - 's-Heerenhoek, Nederland

Daar zitten we dan in ons verrassende tweede overnachtingsadres in Ulvenhout. Een heerlijk apart huisje wat ook als 'bed and breakdast' verhuurd wordt. We zitten nu op te drogen bij de kachel en met een glaasje rode wijn.

Vanmorgen bij Lia en Erik in de serre ontbeten waarbij eekhoorntjes langs de serre kwamen gerend met walnootjes . Connie is niet zo geschikt voor overnachtingen en met name ontbijten bij mensen thuis in huis en geeft de voorkeur aan losse eigen ruimtes of appartementen. Daarna nog wel even de bijenkasten van Erik bewonderd en om half tien op weg richting Ulvenhout.

We fietsten vanmorgen weg  onder een licht bewolkte hemel en met een zonnetje wat verwoede pogingen deed om erdoor heen te komen maar daar eigenlijk de hele dag niet in geslaagd is. Sterker nog aan het einde van de dag zag het er zo uit......

Net voor Ulvenhout hebben we nog een foto gemaakt van het bruggetje over de Mark en toen was het eigenlijk al gestopt met zachtjes regenen......

We zijn vandaag twee keer verkeerd gereden.omdat we de bordjes gemist hadden. We zijn ook nog door Nispen gekomen waar we Annette in deed wei zagen staan. We hebben  we heel veel verschillende delen van West-Brabant gezien maar gemiddeld zag het er zo uit:

imageimageimage

We zitten nu heerlijk op de bank en gaan straks ws niet uit eten maar genieten van een diepvriespizza uit de oven.